Formula de punctaj Skill League


Formula de punctaj în Skill League are menirea de a măsura performanţele generale ale fiecărui jucător şi de a elimina variaţiile şi norocul.

Sumarul Formulei

În fiecare lună, toţi jucătorii încep cu un scor de 1.500 de puncte.  După fiecare turneu, vor fi calculate noile scoruri pentru toţi jucătorii participanţi. Vor fi adăugate sau scăzute puncte din scorul curent, în funcţie de următorii factori:
  • Poziţie (cu cât termini mai bine în turneu, cu atât mai multe puncte sunt adăugate la scorul tău)
  • Puterea oponenţilor (dacă te descurci bine în faţa unei concurenţe dure, vei câştiga mai multe puncte)
  • 'În bani' (dacă supravieţuieşti 'bulei' şi intri în bani, câştigi mai multe puncte)
  • 'Masă Finală' (dacă termini printre primii 9, câştigi şi mai multe puncte)

Poziţie

Cel mai important factor pentru scor este performanţa ta generală în turneele Skill League. Aşa că încearcă să ajungi cât poţi de departe în turnee, exersându-ţi cunoştinţele pe care le-ai învăţat din lecţiile noastre!

Punctele sunt distribuite după cum urmează:
 
1. Prima şaisprezecime.  (De exemplu, dacă sunt 800 de jucători, primii 50.)
Pentru cei care termină în prima şaisprezecime punctele sunt distribuite liniar. Deci diferenţa între două locuri adiacente este relativ mică. Premiile sunt mai similare decât într-un turneu multi-table obişnuit.
 
2. Primii 25%, până la cei din prima şaisprezecime.
Punctele cresc în mod logaritmic.
 
3. Ultimii 75% 
Şi aici punctele cresc în mod logaritmic, dar nu atât de abrupt ca în secţiunea mediană

Exemplu: În chiar primul turneu al lunii, toţi jucătorii încep cu 1.500 de puncte. Ca urmare, numărul mediu de participanţi este de 1.500. Luând în considerare un număr de 1.150 de participanţi, distribuţia punctelor va fi după cum urmează: 

Rang Punctaj cunoştinţe Schimbare
1 1636,4 +136,4
2 1615,9 +115,9
3 1605,3 +105,3
50 1559,2 +59,2
150 1522,8 +22,8
300 1503,4 +3,4
500 1496 -4
1150 1484 -16

Puterea oponenţilor

Un alt factor care determină punctele pe care le câştigi este scorul cu care începi comparat cu puterea medie a oponenţilor. Jucătorii care încep turneul cu un scor mai mare, vor câştiga mai puţine puncte decât un jucător care a început acelaşi turneu cu un scor mai mic. Adiţional, jucătorul cu un scor iniţial mai mare va pierde mai mult dacă este eliminat devreme.

Exemplu: Un jucător termină pe locul 300 din 1.150 de jucători. Scorul mediu este de 1.500. 

Cazul 1. Rangul jucătorului este 1.700. Scorul său este cu 200 de puncte mai bun decât media jucătorilor.
Cazul 2. Rangul jucătorului este 1.300. În acest caz, el este cu 200 de puncte mai jos decât media. 

În cazul 1 el va pierde 2,6 puncte.  În cazul 2, el va câştiga 9,6 puncte pentru rezultatul său din turneu. 

'În bani'

Aici e simplu ... termină 'în bani' şi vei primi +3 puncte adiţionale. 

Poţi observa, în special în turneele noastre Open Skill League, o diferenţă între premiile anunţate în "Informaţii turneu" şi cele din lobby-ul turneului.  Iată explicaţia:

"Informaţii turneu" afişează plata teoretică a premiilor din fondul de premii, sub formă de procentaj. Când valoarea reală a unui premiu scade sub $0,01, premiul nu este atribuit jucătorului, ci este adăugat la premiul luat de către câştigătorul turneului.

Punctele PokerSchool Skill League sunt calculate cu o distribuţie teoretică a premiilor. De exemplu, un jucător care are teoretic dreptul la un premiu mai mic de $0,01 nu va primi niciun premiu în bani în turneu, dar va primi cele 3 puncte adiţionale Skill League pentru că a terminat în bani.

Masa Finală

Dacă ajungi la masa finală, vei primi puncte suplimentare după cum urmează:
Poziţie Puncte adăugate
Locul 1 +50
Locul 2 +30
Locul 3 +20
Locurile 4 - 9 +10

Concluzie

Structura de atribuire a punctelor PokerSchool Skilll League este în mod considerabil mai liniară prin comparaţie cu structura de premii a unui MTT obişnuit. În MTT-uri, nu contează dacă eşti primul eliminat sau intri în bani. În ambele cazuri nu vei câştiga nimic. În formula noastră de punctaj, diferenţa dintre aceste două locuri este de aproximativ 40 de puncte. De asemenea, diferenţa dintre locurile 1 şi 10 este mai mică decât structura obişnuită de premiere. Câştigătorul va primi cu aproximativ 68% mai multe puncte decât cel de pe locul 10. Într-un turneu obişnuit, el ar primi în mod normal cu cel puţin 100% mai mult. Şi în final, există o altă mare diferenţă: pentru fiecare eliminare timpurie, vor fi deduse puncte din scorul tău. În acest mod, jocul la noroc va fi pedepsit, iar rezultatele bune continuate pe parcursul lunii vor fi recompensate. 
 
 
DACĂ îţi place matematica, iată formula în detaliu ... (dă click pentru a deschide)
 
    prezenţă := numărul de jucători înscrişi
    rang := poziţia pe care au terminat jucătorii
    puterea oponenţilor:= media scorurilor de început ale tuturor participanţilor în turneu
    2ln := Logaritm cu baza 2
     
    Scorul nou = [scorul vechi] + delta + 4 + ([puterea oponenţilor] - [scorul vechi]) / 33
     
    Formula pentru delta:
     
    Cei care au terminat în prima şaisprezecime: 
    delta = 40+(1/16-(rang/prezenţă))*16*40
     
    Cei care au terminat în primii 25%: 
    delta = (2ln (prezenţă/rang)-2)*20
     
    Cei care au terminat în ultimii 75%: 
    delta = (2ln (prezenţă/rang)-2)*10
     
 

Şi nu uita, chiar dacă nu te descurci prea bine în ligă luna aceasta, toată lumea începe luna următoare cu aceleaşi 1.500 de puncte, aşa că oricine poate câştiga!